2015 m. vasario 7 d., šeštadienis

Visa tiesa apie sužadėtuvių vakarėlį



Laba diena, mielos Forbes-club blog'o skaitytojos:)
 Kadangi šią ramią šeštadienio popietę radau laisvą valandėlę, nusprendžiau jums papasakoti, kas per daiktas yra tas sužadėtuvių vakarėlis.
O ir praėjo jau nepadoriai ilgas laiko tarpas nuo tada, kai Luna paskelbė įrašą apie savo sužadėtuves bei subtiliai užsiminė, jog ir man reikia pasireikšti apie sužadėtuvių vakarėlį, tad nebegaliu ilgiau tempti gumos:D

Taigi, jei jau prisiminėt Lunos sužadėtuvių istoriją, keliaujam prie mano vakarėlio.

Kaip ir skelbia ši daili kortelė, mano vakarėlis vyko sausio
24 dieną, šeštadienį, 12 valandą Lietuvos laiku.
BET dėl laiko nustatymo teko ilgai laužyti galvą, spėti savo ateitį, derinti laiką su keliomis žaidimo draugėmis, kad jos galėtų jame dalyvauti. Sakyčiau, kad nustatyti vakarėlio laiką - sunkiausia užduotis, nes išsirinkus datą jos nebegalima keisti ir tą dieną, visas aštuonias valandas, esi tiesiogine to žodžio prasme prirakinama prie kompiuterio ekrano.
Todėl, mielos žaidėjos, būkite itin atidžios skelbdamos vakarėlio laiką. 
Taip pat, šiandien ryte aptikau naują administracijos žinutę, kurioje skelbiama, kad nuo šiol kartą į dieną galės vykti tik du vakarėliai.
Nežinau kaip jums, tačiau man per akis pakaktų ir vieno vakarėlio per dieną. Esu dalyvavusi keliose vakarėliuose tą pačią dieną ir, galiu pasakyti, man tai tikrai nepatiko. Antrajame vakarėlyje tampu visiškai apatiška...tada man nebereikia nei misijų, nei teikiamų naudingų populiarumo priedų ar energijų.
Aišku, vakarėlio kaltininkei palieku dovanų bent jau taip bandydama kompensuoti savo abejingumą.

Grįžtant prie mano vakarėlio... 

 Taigi, jau paskelbusi vakarėlio datą ir radusi dieną, kurioje nevyksta joks vakarėlis, laiminga sau sėdžiu ir džiaugiuosi, kad jau, galų gale, pabaigiau tas iki gyvo kaulo įgrisusias sužadėtuvių misijas. Ir tada BAM! Tą pačią dieną panelė Tiko paskelbia apie savo sužadėtuves...
Kaip vėliau paaiškėjo, Tiko nematė, jog ši diena jau užimta ir tikiu, jog ir ji būtų pasirinkusi kitą dieną vakarėliui, jei tik pamatytų, kad tą pačią dieną vakarėlį rengia kita klubietė.
Bet kaip dar dar vėliau paaiškėjo, buvo tikrai smagu organizuoti vakarėlius dviese ir dar su Kristalės pagalba, kadangi turėjome teminį savaitgalį pagal sužadėtuvių aprangos temas.
Tad, taip ir gavosi, kad vakarėlį pradėjome pas mane, įsispraudusios į odinius drabužius, kuriuos vėliau teko keisti į maudymosi kostiumėlius, nes atsidūrėme paplūdimyje tuo pačiu metu ir pas mane ir pas Tiko.  Smagu, kad viskas gavosi taip, kaip suplanavome.

O dabar paliekame Tiko ramybėje ir grįžtame prie mano vakarėlio.

Svečiai. Taaaip, niekaip neprisimenu, kiek dalyvavo svečių mano vakarėlyje. Sakyčiau, skaičius sukosi apie 350.
Iš pradžių galvojau nesukti sau galvos su kvietimais ir nusipirkti salę, kurioje yra ribotas žmonių skaičius, 50, jei neklystu. Tačiau vėliau pagailo laiko bei smaragdų vykdant vakarėlio užduotis, todėl išleidau dar 100 safyrų neribotam žmonių skaičiui, su ta mintimi, kad man atsipirktų vakarėlio kėlimas. Ir tikrai atsipirko! Kiek gavau dovanų tikrai nesuskaičiuosiu, bet mano stiliaus, atsidavimo bei kūrybiškumo statistikos kaip reikiant šoktelėjo.
Naudodamasi proga, norėčiau dar kartą visoms padėkoti už dovanas^^
Tačiau su tokiu kiekiu žmonių laimėti mėnesio vakarėlio titulą neturėjau jokių šansų. Pripažinkim, kad 500 smaragdų prizas vilioja, bet man labiau patinka ramūs vakarėliai su protingomis, ramiomis bei linksmomis panelėmis, nei su visu vaikų darželiu. Manau, kad tikrai kiekvienai teko dalyvauti tose kol kas keturiuose paskelbtuose geriausiuose vakarėliuose ir pačios matėt, kas juose būna, todėl ties šia tema per daug nesiplėsiu, nes vaizdas išties graudus.
 Na, o aš tikiuosi, kad į vakarėlį pakviečiau reikiamas merginas, kurios kitoms nekėlė daug rūpesčių. Štai čia pereinam prie kitos temos.

Taigi, aš neturiu nė menkiausio supratimo, kas vyko mano vakarėlyje. Apgailėtina.

Tą dieną, kai vyko vakarėlis, negalėjau skirti jam viso laiko, todėl galėjau jau pamiršti apie pokalbių kambarį ir vykdomas misijas, o vos tik atrasdavau progą, bėgdavau dirbti fotografe sužadėtuvėse. Tai bene baisiausia vakarėlio dalis(netgi baisesnė už kaulijimus pakviesti į vakarėlį!)...nuotraukų prašymas, lėlių statymas į vietas, visas žaidimo strigimas, kai nori pasukti lėlę. Bet dar blogiau už tai, jog nerodo, ką tu jau fotografavai, o ko ne. Ir tas rodomas svečių sąrašas nuolatos kinta, todėl iš eilės nepavyks fotografuoti, tad, norint tvarkingai surengti fotosesiją, neblogai būtų turėti iš anksto pasirengus kokį nors vardų sąrašiuką.
Per visą vakarėlio laiką, sugebėjau prikepti apie 160 nuotraukų. Ir  jos visos automatiškai atsidūrė pas mane galerijoje...šito nesitikėjau. Maniau, kad reikės kaip visada norimas nuotraukas tiesiog pridėti pas save į galeriją, bet kur tau! Kitą dieną pamačiusi, kas darosi pas mane galerijoj, buvau pasiruošus niekada nebekelti kojos į ją, nes pats velnias joje ne tik kanopas išsisuktų, bet ir ragus nusilaužtų. Bet dar kitą dieną man prireikė į ją keliauti daryti nuotraukos konkursui, todėl teko trinti vakarėlio nuotraukas, kad atsirastų vietos vienai vienintelei fotografijai. Štai taip priverstinai ir susitvarkiau ją. Šitą dalyką jums irgi praverstų žinoti, kad fotografuojant vakarėlį jokie galerijos limitai negalioja. Ir jei norit rasti joje tvarką, iš anksto pasiskaičiuokit, kiek daryti nuotraukų, kad paskui laisvai galėtumėte nusifotografuoti nieko netrynusios.

Taip pat pateikiu "planą", pagal kurį rengiau savo sužadėtuvių vakarėlį:
☑Įsitikinau, kad vakarėlio dieną tikrai būsiu namuose;
☑Kviečiau nedaug žaidėjų, nes nesiekiau mėnesio vakarėlio titulo;
☑Atsirinkau, ką kviesiu(stebėjau paneles, ką jos rašė kito vakarėlio metu, jų komentarus profilyje);
☑Paprašiau, kad vakarėlio dalyvės iš anksto susirastų supermodelį bei sudalyvautų fotosesijoje(taip lengviau ir greičiau įvykdysime vakarėlio misijas);
☑Paskelbiau vakarėlio temą(tam, kad būtų visos labiau susiderinusios ir gerai atrodytų nuotraukoje);
Dalykai, kurių neįvykdžiau, bet dabar be abejonės taip daryčiau:
☒Pasidaryti vardų sąrašą nuotraukoms;
☒Paskaičiuoti, kiek reikia padaryti nuotraukų(tam, kad neperpildytų galerijos ir vėliau netektų trinti). 

Na, o aš savo klaidas galėsiu ištaisyti ateityje(žinoma, jei vakarėlio eiga nesikeis), kadangi:
 

Jeigu turite klausimų apie sužadėtuves, ar ko nors svarbaus nepaminėjau, jei norite, galite komentaruose pasiteirauti apie dominančius dalykus :)

Smagaus šeštadienio ;)


5 komentarai:

  1. Tobula! Man iškilo klausimėlis... Taigi po sužadėtuvių bus dar ir vestuvės? (kai atsiras tokia funkcija). Jei taip tuomet pasidarė įdomu: jeigu kaip Tu, Liamba susižadėjai tikrai senokai, tuomet kad ir pavyzdžiui po metų gali surengti vestuves? (Aišku kai atsiras tokia funkcija :D )

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Beje, gal žinote kada maždaug atsiras ir vestuvių funkcija?

      Panaikinti
    2. Manau, kad vestuvių organizavimas vyks panašiai kaip sužadėtuvių, o tai reiškia, kad tai - kaip greitai jas surengsi, priklausys nuo to kiek turi materialių resursų reikalingų šventės organizavimui: smaragdų ir safyrų, doleriai jau savo ruožtu atskiras reikalas... O šiaip, vestuves rengti turėtų būti galimybė iškart po to kai surengi sužadėtuvių vakarėlį. Taigi, nemažai lėlių tą galimybę jau turės, kai tik funkcija kada nors atsiras...

      Kada tai nutiks, visiškai neaišku. Paskutinį kartą administratorei forume toks klausimas užduotas vakar. O atsakymas tradicinis: "Kada vestuvių funkcija atsiras, nėra žinoma."

      Jau du kartus ir šiame blog'e esame skelbusios gandus apie tai, kad jau tuoj tuoj.... Vienas gandas buvo, jog vestuvių funkcija turėjo atsirasti 2015 gruodį-2016 sausį, kitas - 2016 balandį (iš bulgarų versijos administratorės, tiesą sakant), paskutinis gandas - 2016 ruduo, net rugsėjis, bet kadangi jis jau įpusėjo, tai tą gandą esu linkusi performuluoti į "rudenį"...

      Pati sužadėtuvių funkcija MA taip pat atsirado rudenį, tad gal tai ir būtų kažin koks kabliukas tai teorija pagrįsti, bet asmeniškai aš jau į "vestuvinius" gandus nebereaguoju... jų per daug ir per dažnai ^^

      Panaikinti

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.