2016 m. lapkričio 25 d., penktadienis

lol-sotrue: MA Edition (2)

Įrašą rengė Luna.

Labuka, kur buvus, kur nebuvus, kiek juodraščių prikūrus, kiek nepaskelbus, grįžtu su antra porcija MA memų. Šįkart jie tokie... be temos ir ryšio ^^ 

Smagaus savaitgalio 😊











Pirmą kartą šis įrašas paskelbtas asmeniniame Lunos blog'e, todėl perkeliant įrašą norisi perkelti ir po juo buvusius komentarus ^^ Štai ir jie:

Kaip smagiai susiskaito ir susižiūri šis visas memų reikalas, Luna ^^
Ypač man patinka, kai panaudoji kokį nors grupių (ką čia vynioti į vatą - Andy) gif'ą...kažkodėl jie visuomet ir visur tinka :D
Tačiau šįkart labiausiai prajuokino pudelis. Velnias, kaip taikliai, Luna :D Na, ir tokiai savimylai, kaip aš, labai prie širdies prilipo paskutinis memas - Dean'o citata :D

Su nekantrumu laukiame trečios dalies!

Labai smagu girdėti, Liamba :))
Andy tikrai yra labai išraiškingas. Jau panaikinau vieną jo gif'ą, bet vienas vis tiek dar laukia :) Bet ką padarysi, kad jis toks... ir dar kiek daug su juo gif'ų yra, kad net sunku išsirinkti kartais ^^
Galvoje turbūt turėjai mopsą besidraskantį ant kėdės, o ne pudelį :D Turint omenyje, kad mano pačioje ankstyviausioje vaikystėje pudeliai buvo šiuolaikinių fyfų šunys, tai dar juokingiau kaip tau taip susimaišė tos veislės. Nulis fyfos tavyje visais atžvilgiais :D
Kad reikės ko nors iš Supernatural... na, tai buvo neišvengiama. Tad labai apsidžiaugiau šiuo Dean'o gif'u, kai ieškojau ko tinkamo būtent tai minčiai iliustruoti :) Bet šiaip, turbūt reikia pradėti juos numeruoti ir ant pačios iliustracijos, ne tik gif'ų pavadinimų :) Labai palengvintų susigaudymą kas apie ką kalba ^^

Trečia dalis greičiausiai bus apie MA žaidėjų tarpusavio santykius ir jaučiu man pačiai labiausiai patiks, tad.... laukit laukit :D

Dėl manęs, tai kiekvienas memas galėtų būti su Andy ar Supernatural veikėjais :D Nieko nenaikink daugiau :D
Hm, čia kaltos mano pervirusios smegenys. Jau pati pastebėjau, kad patapau kaip totali fyfa-blondinė iš anekdotų :D O dar prieš rašant komentarą sakiau sau, kad mopsą reikės paminėti. Nežinau, kur, kaip ir kada jis virto pudeliu :D

Suintrigavai dabar su trečia dalimi. Galėjai išvis nieko apie ją nesakyt :D Neįsivaizduoju, kokie memai joje galėtų būti. Tačiau tikiu, kad patiks ne tik tau, bet ir daugumai skaitytojų ;D

Dar prisimenu tą pusiau virto kiaušinio būseną per kolius ir egzaminų sesiją, tai suprantama ^^

O MA GAD <3
Labiausiai nustebinai gifu apie ėjimo ir sužadėtuvių pradžios laukimu, o kai pamačiau sekantį gifą širdis išsilydė. Jame viena iš mano mėgstamiausių Darg Queen Katya Zamalodchikova!
Tiesa, beveik pataikei su tikrąją situacija ir jos reakcija.. :D

Smagu, jog patiko ir gerų emocijų sukėlė, Alaska :)
O toji reakcija, turbūt aktualesnė labai stipriai pasistumėjusioms su statistikomis ^^ Nežinau, kai pamatau, kad 4000 mados taškų reikia kitai statistikai, tai reakcija labai adekvati būna :D

Labai patinka kai įdedi kažką su grupėm (ką čia jau vyniot į vata. Andy visada tinka į bet kokį memą :D) arba kažką mielo :33 Visi memai TOTALIAI atspindi mane ir tas "Kai lauki vakarėlio pradžios arba ėjimo žaidime" būna prieš kiekvieną vakarėlį arba dar tas, kai administracija užknisa :D

Dar tas Dean memas, nu negaliu mano širdis tuoj išsilydys :33

Laukiu trečios dalies su nežmonišku jauduliu :D O tau gero likusio vakaro :)

O taip jaudinausi dėl to vakarėlio laukimo, maniau, čia tik aš vis dar taip pat rimtai į juos žiūriu, kaip prieš 2 metus, vos jiems atsiradus :D

Dabar pažiūrėjau, kad trečioje dalyje nelieka beveik nė vieno muzikant... Na, vienas yra, tačiau kažin ar jis bus patekęs į tavo, ar Liambos akiratį. Labiau popsinis, kad ir kiek kartų jo grupės žanre wikipedijos puslapyje būtų paminėtas "rock" :D

Bet bus Deppas :D Kokia aš blogietė... negaliu kaip jus erzinu ir tuo džiaugiuosi :D Siaubas. Bet negaliu juk ir kas antrą dieną skelbti šių įrašų, turi bent kiek laiko praeiti, kad turėčiau apskritai ką skelbti ilgesnį laiką :D

O, dabar tai pradėsiu prieštaraut :D Visų pirma Black Veil Brides muzikoje yra guitar solo's ir visokie žaidimai su gitarom (Taip, taip aš ne vien tik žinau Andy). Dainos yra su gilę prasmę, o pop'sinės vapšė apie nieką (nebent kelios būna su prasme ir užkabinančios) parašytos.
Taip jie gal yra kažkiek pop rock, bet man į tai nelabai užneša vien dėl Jake Pitts guitar solo's.
Jeigu kalbant tik apie Andy Black tai ten visiškas pop'sas (mano manymu. Gyvenu laisvoj šaly - nuomone reikšt galiu laisvai :D)

Ar Depp'as ar Biersack'as vistiek jie yra fab :D Oj tu... :D Nieko, prigalvosim mes kartu visokių memų :D Nebėda :D

Clarke... pro kurį galą tu pamanei, kad aname komentare kalbėjau apie BVB? :D Vaikyti, juk kaip tik sakiau, kad bus muzikantas, kurio greičiausiai nepažįsti, nes jis labiau prie pop muzikos... Akivaizdžiai jau per daug klausiausi BVB, kad kiekvienas užsiminimas apie muziką tau su jais susiriša :D Na, ir išgąsdinai. Jau pradėjau galvoti, kaip gi galėjau juos įžeisti, kad taip puolei ginti :smirk:

O Andy solo projektas ir man per daug popsinis, nors "We Don't Have to Dance" jau nuo gegužės pradžios nedingsta iš telefono :)

Aš visada suprantu viską pro aną galą xD Kad aš BVB per daug klausausi ir beveik visus savo draugus jų muzika krečiu čia faktas :D Jeigu prie POP muzikos tai čia 100% nepažįstu :D Tikrai atsiprašau, jei pamanei, kad laikau fake BVB army member, bet kaip ir sakiau aš visada viską suprantu pro aną galą ir tokia jau aš :D

Na, o aš perklausiau viso "The Shadow Side" albumo ir man nei 2 nei 3. Patiko kurį laiką "The Void", bet dabar nebelabai jau :)

Dar kartą atsiprašau už savo tokią BVB chėbros ginimo komentarą :)

Iš pirmos komentaro pastraipos supratau, kad kalbėjai apie Andy ir galvojau antra pastraipa kalbi apie Andy ir tas sakinys "Labiau popsinis, kad ir kiek kartų jo grupės žanre wikipedijos puslapyje būtų paminėtas "rock" :D" grynai pamaniau, kad kalbi apie Andy ir BVB šaika, todėl ir pradėjau prieštaraut :D

Trečiakart persiprašau ir teks susigyvent su manim :D Aš viską suprantu pro aną galą ir dažniausiai ne taip :D

Prisipažinsiu, kad kartais imu analizuoti tave kaip Z kartos vaiką, Clarke :D Ir šiuo kartu (spėju) įrodei, kad ši karta skaito ne eilutė po eilutės, o šokinėja žvilgsniu per visą tekstą kaip kad ctrl+f žodžio paieška :D Įdomu ^^ Svarbiausia, jog nespėjome viena kitai plaukų ir nagų nuplėšti dėl to ^^

Labai smagi ši rubrika :) Tiek pirmasis, tiek šis įrašas paliko didelį įspūdį. Šaunu!

Y-ei, labai smagu žinoti ^^

Prunkštelėjau ties "Kai pamiršti pasukti laimės ratą", o balsu kvatotis pradėjau jau ties "kai administracija užknisa" :D Tas gifas čia taip tinka, negaliu! Ir paskutinis!!! Aš tai net kėdėje atsilošiu ir linksiu lūpą patempusi, kai naują derinį sulipdau!! :D
Nerealūs man šitie tavo įrašai ♥ Norisi daugiaaau (o kai nebebus apie ką, tai pakeisk gifus situacijoms ir vis tiek daryk, nes taip gerai jie pakelia nuotaiką, atrodo niekada neatsibostų) :)))

Koks smagus ir gera nuotaika užkrečiantis komentaras! Dėkui labai, Kylie :))

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.