2019 m. kovo 16 d., šeštadienis

Vestuviniai žiedai

Labas rytas,

savaitgalį pradedu nuo to, jog sužinojau esanti apmulkinta žaidimo. Pasirodo vykdant antrą vestuvių užduotį "Žiedų paieška" gaunami net keturi žiedai - du sužadėtinei ir du jos išrinktąjam!


Jau nežinau kelis kartus šiandien pasitiktinau drabužinę... Na, nėra jų pas mane :/ 
Ir šią lentelę atsiuntė Liamba, pati jos akyse nesu mačiusi. Tad...

jei dar kas nors įvykdėte šią užduotį pirmą dieną ir negavote žiedų, einam lupti jų kartu su 600 mados taškų iš administracijos ;)

Gražios visiems dienos ^^


5 komentarai:

  1. aš irgi jų vis dar negavau, tai tikrai toks nusivylimo jausmas yra ir tikiuosi, kad visgi gausim juos

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Na, dabar bent jau aišku, kad daug kam čia taip. Storma pasiūlė mintį, kad gal žiedus gausim po vestuvių, bet tada žiedų lentelės tekstas visiškai klaidinantis :smirk:

      Panaikinti
  2. Aha, aš kažkaip žiedų negavau irgi, nors net neatkreipiau dėmesio į tai. :D Žiūrėsim, kaip greitai jie sutvarkys šitą ,,problemėlę". ;D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Žiūrėsim :D

      Kai rašydama apir vestuves viską lyginu su sužadėtuvių organizavimu sunku nepastebėti tokios smulkmenėlės ^^

      Panaikinti
  3. Na rupūs miltai. Aš irgi labai nusistebėjau, kodėl žiedų negavau. Buvo minčių, kad teks juos pirkt vestuvinių rūbų parduotuvėje. O pasirodo, kad esu tarp tų apgautųjų :O Ačiū Lunai už info. Laiškas administracijai jau išsiųstas, laukiu savo žiedų ir mados taškų.

    AtsakytiPanaikinti

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.