2020 m. kovo 17 d., antradienis

Savaitgaliai su Storma

Sveiki, mielieji 😊

Aš vėlgi su nauju įrašu apie derinių temą klube. Tikiuosi ja bent kiek pavyks praskaidrinti galbūt nuobodžias karantino nuotaikas 😊 Be ilgos įžangos eime prie reikalo. Štai tokią temą šį kartą gavo klubo narės: 





Taigi, šį kartą į pagalbą pasikvietėme ir augintinius žaidime. Na, bent aš niekada daug dėmesio neskyriau gyvūnų rengimui ir derinių jiems kūrimui žaidime. Visų pirma, nelabai kas turbūt šioje versijoje užsuka pažiūrėti, kaip jie atrodo. Senosios žaidėjos prisimins, kokia priešingybė tam buvo senoji žaidimo versija, kur ir gyvūnai turėjo savo podiumą, o vienas iš pasirinktų gyvūnų puikuodavosi profilyje kartu su lėle. Turbūt gana jau tos nostalgijos, pažiūrėkim, kokius augintinius augina klubo narės 😊










Tiek derinių šiam kartui 😊
Iki pasimatymo!

-Storma


1 komentaras:

  1. Koks fainas Justės derinys, toks proginis "prikolas" padarytas ir tai akivaizdu. Kaip ir su Mistika ir Vyrune :) Nes šiaip realybėje man gerokai nejauku, kai augintinių aprangos derinamos prie šeimininkų ir pan. :D

    Ir dar - mano šuo išties buvo Bona. Tas tikrai mano, kurią vedžiojau, rūpinausi auklėjimu ir maistu. Tai faina buvo ir čia tą vardą atrasti ^^

    AtsakytiPanaikinti

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.