2016 m. sausio 31 d., sekmadienis

Konkursas "Romantiškos garbanos"

Gerą sekmadienį, brangenybės :)

Tikiuosi savaitgalį leidžiate jaukiai ir smagiai ^^ O mes po truputį ruošiamės didžiajam pirmadienio balsavimui :) Teip, ryt baigiasi labai mielas konkursas pavadinimu "Romantiškos garbanos"

Žinote, nors mudvi su Liamba susirašinėjame labai daug, tačiau retai beužeiname pakomentuoti viena kitos išvaizdos. Ir vienas paskutinių jos komplimentų Lunos lėlei beveik pravirkdė mane - tau labai tinka garbanos :D

Jai išdėjau ilgiausią litaniją, kodėl toks komplimentas man itin patiko, bet čia gal užteks to, jog... man jis žiauriai patiko :D Ir kai pamačiau garbanoms skirtą konkursą, tikrai nuoširdžiai apsidžiaugiau, pamaniau, kad jis buvo sugalvotas, jog būtent man pakeltų nuotaiką ir jog administracija vėl skaitė mūsų su Liamba susirašinėjimus :D Patikėkit, mums labai dažnai taip atrodo ^^

Bendra konkurso nuotaika gana keista. Labiausiai dėl to, jog arba derinys man labai patinka, arba visiškai ne. Nėra tokių pro kuriuos akys tiesiog praslysta... Na, bent jau toks įspūdis peržiūrėjus visą galeriją. Taip pat labai smagu, jog šįkart konkurse dalyvauja daugiau nei paprastai mano mėgstamiausių žmonių MA. Klubo merginos yra šeima, bet dar yra atskira grupė lėlių, kurios nepriklauso Forbėms, bet kurios man nepaprastai brangios, mielos, artimos ir tiesiog nuostabios. Jos ir yra tie mėgstamiausi žmonės :) Tad šiuo kartu laikysiu špygas ne tik devynias forbes, bet ir dar keturias nuostabias lėles, su nuostabiais deriniais ^^



















Mėgstamiausi Lunos žmonės - Mirseta, Futura, Chadė ir Anvila ^^

Labai lauksime jūsų balsų ir linkiu gero likusio sekmadienio ;) 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.