2016 m. balandžio 26 d., antradienis

Pavasario kolekcija

Sveiki!

Šiandien sulaukėme naujų žinių apie būsimą ''Pavasario kolekciją'', kuri Mados arenoje turi pasirodyti jau rytoj, balandžio 27 dieną. Nors drabužių kodus kūrėjai nuo mūsų ir paslėpė, tačiau patys nevengia anksčiau laiko atskleisti, ką galėsime nusipirkti rytojaus kolekcijoje. Taigi, žiūrim, ką turim:

Šiandienai žinių tiek, rytoj sugrįšime su nauju įrašu apie kolekciją, kiek išsamesniu, nei šis :) 
Iki rytojaus ir smagaus laukimo! - Liamba

6 komentarai:

  1. Sveika! Nuostabios naujienos! Greičiausiai kolekcija bus paskirta motinos dienai, o iš drabužių mane sužavėjo tik kelios detalės 5 deriny.
    Šaunuolės taip ir toliau!😉

    AtsakytiPanaikinti
  2. Sveika! Nuostabios naujienos! Greičiausiai kolekcija bus paskirta motinos dienai, o iš drabužių mane sužavėjo tik kelios detalės 5 deriny.
    Šaunuolės taip ir toliau!😉

    AtsakytiPanaikinti
  3. Na... Rūbai, bent manęs nenudžiugino :/

    AtsakytiPanaikinti
  4. Atsakymai
    1. Wow, man tai visi rūbai patinka, tokių žaidime nedaug, tik suknelės, na dauguma. O šitie labai spalvoti,ir skarelių tokių norėčiau. Bet greičiausiai daug kas už safyrus bus:^)

      Panaikinti
  5. Wow, kažkas tokio ko seniai norėjau♥ Ypač tie džinsai ir ant to pačio modelio uždėta palaidinė mane labai sužavėjo♥ Kadangi esu pasitaupiusiu 10 safyrų tikrai, bent jau džinsams jų nepagailėsiu♥ Skarelės irgi nuostabios, tikiuosi bent viena bus už dolerius ir kūrėjai mus pradžiugins♥ Na sužinosiu kai viskas bus ant mano lėlytės♥ Tikiuosi šį kartą nieko nepagailėsiu, nes kaip būna visada pagailiu tų smaragdų, o vėliau gailiuosi, jums taip nebūna?♥
    Na, o kaip įrašas niekada nepakomentuoju, tad...♥
    Liamba visada tokia įdomi, kad ir tokiame trumpame įraše, tikiuosi greitu metu sutiksiu ir Lunalight, tad lauk ir tu komentariuko♥ Žinoma užsidirbk jį♥

    AtsakytiPanaikinti

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.