2019 m. sausio 29 d., antradienis

Būsimi žaidimo drabužiai

Sveiki!

Šį vakarą ir vėl noriu su jumis visais pasidalinti savo atradimais - būsimais žaidimo drabužiais.
Visų šių šešių aprangų spalvų yra ne po vieną, o po kelias, todėl galime atmesti kai kurių žaidimų tipų tikimybę.
Tačiau, greičiausiai, tai bus kolekcija, kadangi nėra jokių galimų prizų, na, nebent prizas - kažkur iš šių drabužių.





 

 VIP dovana
Čia tik mano spėjimas, kad tai - VIP dovana. Tačiau ši apranga yra tik vienos spalvos, taip pat visai neįsipaišo į prieš tai buvusias futuristinio stiliaus aprangas, o ir vasarį prasideda Kinų naujieji metai, tad būtų visai simboliška sulaukt tokio prizo, už žaidime išleistus 700 safyrų.

3 komentarai:

  1. Labai džiaugiuosi, kad jūsų blogas vėl sugrįžo su naujienom apie žaidimą :))
    Kas liečia šituos ateities rūbus, tai tikrai turėtų būt didžiulė kolekcija. Ir nors esu klasikos mėgėja, šie rūbai nemažiau džiugina mane. Nežinia, kiek ir kada jų panaudosiu, bet bent kažkas naujesnio nusistovėjusiame ritme.
    Na, o šita kinietiškų rūbų apranga tikrai ne VIP dovana. Mano žiniomis tai turėtų būt specialus pasiūlymas perkant 30 safyrų.
    O štai praėjusio įrašo būsimo meilės dienos teleporterio pirmoji apranga bus vasario mėnesio VIp'as.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Kaip mane trikdo tokie visokie kosminiai rūbai :D bet yra vienas puikus paltas, tad... tarkim tai atpirks visus kitus dalykus, kuroų gyvenime nepanaudosiu ^^"

    AtsakytiPanaikinti
  3. na šykart nusipirkom tik 30 safyru ir gavom apranga

    AtsakytiPanaikinti

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.