2016 m. vasario 12 d., penktadienis

Angliškos versijos mentoriai (guides)

Sveiki!

Pasiruošimas (o gal ir tingėjimas) užėmė gana ilgą laiko tarpą, tačiau šiandien - ta diena, kai poros eilučių juodraštį reikia paversti normaliu įrašu:))

Šiame įraše noriu pamėginti aptarti ir supažindinti Jus visas su funkcija, kuria gali naudotis angliškos bei poros kitų versijų žaidėjos - gidai (angl. guides).


Gides angliškoje versijoje galite rasti paspaudę ant nustatymų ikonėlės, tada Jums parodys visą sąrašą mentorių, taip pat parodys prisijungęs jis ar ne.

Jau ilgą laiką neėmiau interviu iš kito žmogaus, neskaitant lietuvių kalbos namų darbų užduočių, kai reikia paklausti klausimų kitų asmenų, tačiau mūsų blog'e nieko panašaus dar nesu rašiusi, o paskutinis kartas imant interviu iš kitos žaidėjos, buvo prieš gerus 2 metus, kuomet priklausiau visiškai kitam klubui ir turėjau kitą blog'ą :)

Asmeniškai man visada kilo klausimas, ką daro kitų versijų gidai, ar jie gauna užmokestį, kaip tapti vienu iš jų? Gal šis įrašas būtų gimęs ir anksčiau, tačiau mūsų superpanelė neturi šios funkcijos, tad paklausinėti ko nors iš aplinkinių, tiesiog nebuvo šansų, nes jie taip pat nieko nežino.

Tuo metu, kai norėjau paimti interviu, prisijungusių gidžių buvo šešios. Iškart laiškus su prašymu atsakyti į porą klausimų mūsų blog'ui išsiunčiau visoms, palaukusi pusvalandį gavau atsakymą iš vienos mentorės, kurią ir pradėjau kalbinti. Deja, tačiau iš kitų mentorių atsakymo nesulaukiau jokio, tad palyginti atsakymų nebus su kuo.

Mano kalbinta pašnekovė nenorėjo atskleisti savo tapatybės, nes viską pasakojo atvirai ir be jokių užuominų. Turiu gerbti jos apsisprendimą ir vardo neišduosiu :))

Taigi, pradėkime.

Interviu su angl. versijos žaidėja, dabartine Lady Popular (angliškos) versijos gide.



Vyshnia.: Sveiki, esu lietuviškos superpanelės žaidėja, šį žaidimą žaidžiu jau ilgą laiką, esu iš Forbes Club, galbūt apie šio klubo blog'ą esate girdėjusi. Mane visada domino gidžių darbas, galbūt galėčiau sužinoti daugiau apie tai ir paklausti Jūsų keletą klausimų? Tuomet parašyčiau įrašą su Jūsų atsakymais ir leisčiau žaidėjoms sužinoti daugiau apie Jūsų vykdomą veiklą.

Žaidimo gidė: Žinoma, ką tiksliai norėtumei sužinoti?

Vyshnia.: Turbūt pirmiausias klausimas, kaip prasidėjo jūsų, kaip gidės, karjera? Ką daro gidai žaidime?

Žaidimo gidė: Kai pamatau potencialią žaidėją, kuri paklausia manęs kokio nors klausimo, aš mielai jai padedu atsakydama į jį. Jei pamatau tą, kuri stengiasi, didina savo populiarumo statistikas, treniruoja augintinius, aš iš lėto atskleidžiu jai savo žaidimą lengvinančias paslaptis, kad visas "augimo" procesas vyktų greičiau. Aš turiu savo klubą, tad padėti merginoms pradėjau nuo pat savo klubo įkūrimo pradžios, nes norėjau priimti tas nares, kurios stengiasi dėl žaidimo labo.

Taip pat pradėjau padėti draugių klubams, pamokiau, kaip suvaldyti visas merginas, padėjau ir tų klubų merginoms, tačiau pastangų dėjau mažiau, nes žinojau, kad jos nebus mano klubo dalis.

Vyshnia.: O jei ne paslaptis, gal būtų galima sužinoti jūsų amžių ir žaidimo pradžią?

Žaidimo gidė: Žaisti pradėjau 2014 metų rudenį, 2015 pavasarį įkūriau savo klubą ir pradėjau padėti kitoms merginoms. Kalbant apie savo amžių, šį pasilaikysiu paslaptyje, galiu pasakyti tik tiek, kad nebesimokau mokykloje, turiu pastovų darbą. Iš to galima spręsti, koks mano amžius.

Vyshnia.: Kaip Jūs tapote šio žaidimo gide?

Žaidimo gidė: Administratoriai ieško žmonių, kurie žino visas taisykles ir gali atsakyti į visus klausimus, kuriuos jiems užduoda kiti. Jau buvo praėję pora mėnesių, kaip padėjau kitoms žaidėjoms, bet tada pajaučiau, kad noriu užrašo šalia savo vardo "Gidė". Juk jei jau dirbu, tai turėtų matytis visiems, o ir norėjau padėti visoms, kurioms to reikia.

Dažniausiai paprašius administratorių leidimo būti mentor'e, kitos merginos laukdavo dienų dienas, kartais savaitės. Joms būdavo užduodami įvairūs klausimai ir tada suteiktas atsakymas, tu esi tinkama būti gide ar ne. Na, o mano variantu, viskas buvo visiškai kitaip. Aš tiesiog paprašiau leidimo būti gide ir valandos bėgyje man buvo suteikta informacija, ką aš turiu daryti, ir buvau prirašyta prie visų pagalbą teikiančių panelių sąrašo.

Mūsų darbas yra sudėtingas, mes visados turime išlikti neutralios, kad ir kurią pusę palaikytum. Tu negali kažko negerbti, būt nemandagus, už tai gresia bausmės. Visados atsiranda tokių žaidėjų, kurie bando tau parašyti taip, kad tavo atsakymas būtų vertas bausmės. Kartą man rašė apgaulingas asmuo, bandė apgauti mane duodamas man savo "tikrą" informaciją. Visas mūsų pokalbis pasibaigė tuo, kad gavau perspėjimą iš administratorių ir 3 dienas ban'ą nuo žaidimo.

Vyshnia.: Darbas atrodo tikrai sunkus, Jūs turbūt gaunate kažkokį atlygį?

Žaidimo gidė: Ne. Visiškai jokio atlygio. Jokių nemokamų dalykų, jokių akcijų, jokių algų. Mes tai darome tai iš meilės žaidimui ir dėl žaidėjų, kurioms tikrai reikia pagalbos. Žaidime yra šimtai žaidėjų, kurie neskaito jo taisyklių, yra ir tokių, kurie nesugeba jų rasti, taip pat žaidėjų, kurie keikiasi ar negražiai kalba, mes privalome juos nubausti. Mes kasryt prisijungus sulaukiame pilnos dėžutės su klausimais. Bent jau 10 kartų į dieną visados gauname žinučių su tekstu "Ar būsi mano draugė?" bet tai manęs neerzina, aš pripratau. Būna žmonės paklausia to paties klausimo visų gidų, o jam būtų tereikėję perskaityti taisyklėse pirmąjį sakinį.. bet aš myliu mokyti kitus žaidimo paslapčių ir tikiu, kad geresni žaidėjai - geresnis žaidimas.

Vyshnia.: Ar žaidimo kūrėjai Jums suteikia kokių privilegijų ir pasako, kas naujo mūsų visų laukia žaidime?

Žaidimo gidė: Ne, mes niekada nieko nežinome. Visą informaciją randame Jūsų klubo blog'e arba koks nors įvykis atsitinka kitoje versijoje. Bet ne, mes neturime visiškai jokių privilegijų. Kartais užimtumas su šia veikla būna toks, kad net per darbo pertraukas aš sėdžiu prie telefono ir atsakau visoms, kurios prašo. Bet man tai patinka.

Vyshnia.: Keista girdėti, kad mūsų blog'as peržiūrimas net ir kitose šalyse. Mes bandome padėti kitoms žaidėjoms aprašydamos visus žaidimus, kolekcijas, eilinius įvykius mūsų versijoje.

Žaidimo gidė: Aš gerbiu, kad savo radiniais pasidalinate ir su kitais. Jūs tikrai padedate kitoms žaidėjoms ne ką mažiau, negu padedame ir mes. Man tai patinka.

Vyshnia.: Stengiamės rastą informaciją pateikti kuo greičiau, tačiau šiuo metu retai kada pavyksta rasti tai, ko dar nėra žaidime ir paskelbti mūsų blog'e.

Žaidimo gidė: Taip. Žaidimo administratoriai nemėgsta, kai kažkas pasimaišo jų kelyje, bet vis tiek, man patinka jūsų blog'as. Aš pastebėjau pasikeitimą. Tiesiog reikia paaiškinti skaitytojams, kas įvyko ir visi supras. Tai nėra Jūsų kaltė ar kažkas tokio. Jei nerandate, tai nerandate, nieko čia tokio. Juk nesunku palaukti porą dieną ir sužinoti, koks žaidimas laukia.

Vyshnia.: Grįžtant prie mentorių temos, kokia Jūsų nuomonė apie kitas gides?

Žaidimo gidė: Žinoma, ne visi gidai žino tai, ką jie privalo žinoti Aš dažnai sulaukiu žaidėjų, kurie pirmiausia paklausia klausimo kitų gidų, bet negavę adekvataus atsakymo, jie sugrįžta pas mane su tuo pačiu klausimu. Aš bandau aiškinti viską laisvai ir aiškiai, kad suprastų tai, ko jiems ir reikia. Aš niekada neduodu trumpų atsakymų, bandau išdėstyti viską plačiai ir aiškiai. Kartais net stebiu žaidėją, ar jis susitvarkė su ta problema ar ne. Taip pat, kartais sulaukiame tokių žinučių, kurias siunčiame tiesiai į feedback'ą (liet. atsiliepimus) nes padėti tiesiog neturime šansų.

Vyshnia.: Kiek laiko praleidžiate atsakinėdama į kausimus? Minėjote, kad sulaukiate pilnos  pašto dėžutės, kiek tai užtrunka laiko, kol ji pasidaro tuščia?

Žaidimo gidė: Wow, šis darbas užima tikrai daug laiko ir aš nė negaliu įvardinti tiksliai kiek. Kai turiu klubą, aš taip pat stengiuosi išmokyti ir naujas klubo prezidentes dalykų pvz: kaip reikia suvaldyti nares, kokią naudą duoda kiaušiniai ir pan. Turbūt kasdien atsakyti į klausimus užtrunku 4-7 valandas. Būna užimtų dienų, bet būna ir laisvesnių. Tuo metu, kai vyksta koks vakarėlis, aš gaunu dvigubai klausimų iš pačios organizatorės ir iš pačių žaidėjų.

Aš dažnai sulaukiu tų pačių klausimų, dėl šios priežasties aš turiu atskirą puslapį, kuriame esu susikūrusi dažniausiai užduodamų klausimų atsakymus, tad kai prireikia kurio nors, aš tiesiog padarau "copy - paste", nes kasdien porą kartų rašyti, kaip gauti patirties, turbūt trūktų kantrybė.

Vyshnia.: Ačiū už Jūsų sugaištą laiką atsakant į man rūpimus klausimus. Buvo malonu pabendrauti ir sužinoti daugiau apie jūsų darbą būnant gide.

Žaidimo gidė: Jokių problemų. Jei kada iškils klausimas, mielai kreipkitės dar.

***
Ir štai, viskas! Žinoma, interviu buvo šiek tiek koreguotas, nes viską versti teko iš anglų kalbos. Viliuosi, kad atsakymai suteiks Jums nors kiek aiškumo apie gidžių vykdomą darbą. Vis dar nesuprantu, kodėl mūsų versijoje nėra tokios funkcijos. Mano manymu, ji labai pagelbėtų žaidėjoms, o ir palengvintų administratorių darbą.

Turiu priminti, kad prieš pusę metų, ar metus, tiksliai nepamenu, tarp anglų versijos administratorių taip pat buvo ir lietuvė - Peach des MANSON, kažkuriuo tarpu buvusi ir Forbes Club narė. Smagu žinoti, kad ir lietuvaitės kažkur pasireiškia:)

Galvodama apie gides mūsų versijoje, prisiminiau Dione, mūsų klubo narę, kurią anksčiau labai aktyviai matydavau rašančią forumuose ir padedančią žaidėjoms. Nė negaliu pasakyti, kada tiksliai prasidėjo Diones pagalba žaidėjoms ir administratorei, tačiau šį faktą labai gerai pamenu^^

Labai noriu padėkoti Liambai už toookį nerealų paveiksliuką, kuriame vaizduojama mano lėlė, kaip žurnalistė, o šalia, prieblandoje, žaidimo gidė. Ačiūūū!

Jei patiko interviu, komentaruose drąsiai galima pasiūlyti žmogų, kurį norite, kad apklausčiau. Žmogus neturi būti paprasta žaidėja, galbūt tai kažkokia ypatinga veikla užsiimantis žmogus, kurio atsakymai apie tai sudomintų ne vieną:))

Tai tiek iš manęs šiandien,

PS: įrašas apie kolekciją bus rytoj, na, o dabar visos lekiam pirkti suknelių ir puoštis jomis valentino dienai :))

20 komentarų:

  1. Man nepatiko, neidomu...geriau aprasytumete ka nors interviu tai kai paraso varda, kluba, kiek zaidzia, kiek rubu turi o ne taip..

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Kažkaip tavasis interviu variantas man nuobodžiau skamba ^^" Koks skirtumas kiek kas turi rūbų, svarbu deriniai geri :D O žaidimo gidė yra įdomi, mūsų versijai svetima funkcija, tad pasidomėti ja tikrai vertėjo ^^

      Šiaip ar taip, Vyshnia juk siūlo siūlyti iš ko dar paimti interviu :D Tad tamsta laisvai galėjote ir pasiūlyti žmogų kitam pokalbiui, jei jau šis nepatiko ;)

      Panaikinti
    2. Norėjau atsakyti lygiai taip pat. Gana nuobodu klausinėti tokių dalykų, norėjau išmėginti kažką kitokio ir neįprasto. Nevisi yra susipažinę su žaidimo gidais, tad maniau, jog tai puiki mintis :D

      Panaikinti
  2. O man labai patiko :D Labai laukiau vietos ar paaiškės, jog ši gidė turi pasiruošusi atsakymų į dažniausius klausimus, kuriuos kopijuoja ir siunčia :D Pati taip darau ir iš to gimė mūsų blog'o d.u.k., tad kažkaip... ypatingai pasijutau dėl to, nežinau :D

    Puikiai, padirbėjai Vyshniuk ;) Smagu pagaliau matyti šį įrašą paskelbtą ^^ O tai vis tampė smalsumą už ūsų :)

    Tiesa, dar supratau, jog pati negalėčiau būti gide. Labiausiai dėl tų žmonių, kurie uždavinėja klausimus prieš tai patys nepabandę surasti atsakymų (perskaityti taisykles trunka 15-20 min.), kai tai padaryti tikrai labai lengva ^^

    Ir... būtų labai įdomu pamatyti, kokie žmonės taptų gidėmis mūsų versijoje :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Suprantu tave, kaip jautiesi dėl D.U.K., o vien man kuriant klausimus ir gaunant atsakymus bei pagyras blog'ui, taip pat glostė širdį :))

      Aš taip pat negalėčiau būti gide vien dėl "ar būsi mano draugė" žinučių, kurių ir dabar tenka sulaukti ;D O ir laiko paaukoti nemažai tektų. Tikrai įdomu pasvarstyti, kad lietuviškoj versijoj užimtų tokią vietą, bet manau, kad pas mus versijoj tikrai reikia tokios funkcijos :D

      Ačiū už gražiuus žodžius, Luna :}

      Panaikinti
  3. Puikus įrašas!
    Apačioje buvo parašyta apie Peach des MANSON,esu ją kažkur mačiusi.
    Pati žaidžiu anglišką versiją,aišku,aš ten daug prastesnė nei MA,bet man atrodo,kad žinau kas ta apklaustoji. Nesu įsitikinusi,bet man atrodo kad žinau.
    Tokių įrašų galėtų būti ir daugiau.
    Labai patiko skaityti :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Peach Vogue sukūrė klubą, ten jų blog'e daug info būdavo apie tai, taip pat forume pasireikšdavo vis, dabar jau nebežaidžia MA, bet prisimenu, įstrigo ji man :D Atrašiau dėl apklaustosios į PM, kur klausei. Aš vis vien nenoriu išduoti, kas mano pašnekovė, o ir reikalo tam nematau :D

      Panaikinti
    2. Jo, Peach buvo labai ryški asmenybė MA. Turėjo susikūrusi tik jai būdingus bruožus, man labai patiko jos deriniai. Taip pat mėgo rėžti viską taip kaip mato ir nieko nepagražinti, dėl to dalis jos nemėgo, bet man tokie žmonės taip pat patinka :) tad.. jo labai smagu, kad vis dar yra ją prisimenančių :D

      Panaikinti
    3. Joa peach'ė buvo puikus zmogus :)

      Panaikinti
    4. Vyshnia, kaip supratau norėjai pasakyti, kad Peach des MANSON įkūrė klubą VOGUE? :D Ar aš kažką ne taip supratau? :D

      Panaikinti
    5. Manau, jog Vyshnia. būtent tai ir norėjo pasakyti :)

      Panaikinti
  4. Vyshniuk! Kaip šauniai padirbėta, kiek daug puikiai apgalvotų klausimų, patenkinančių daugumos žaidėjų smalsumą, kuomet pamato į juos atsakymus, super mintis buvo šis interviu :) Man asmeniškai labai patiko, lengvai skaitėsi ir smarkiai pritraukė mano dėmesį įrašas šitas. :)
    Bravo, merginos, vis stebinat savo naujais įrašais, paveiksliukų grožiu ir į juos įdėtu kruopštumu :) Taip ir toliau! Svarbiausia, kad tik įkvėpimo netrūktų!;)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ooo, Malibu, nesitikėjau tavo komentaro :D Ačiū! :*

      Panaikinti
    2. Dar pridėčiau - kad tik laiko netrūktų :))

      Panaikinti
  5. Puikus įrašas!Įdomus interviu,ir pati pašnekovė,taip pat ir žurnalistė :D Labai patiko!

    AtsakytiPanaikinti
  6. Puikus įrašas!Įdomus interviu,ir pati pašnekovė,taip pat ir žurnalistė :D Labai patiko!

    AtsakytiPanaikinti
  7. Aš žiaurei ne į tema bet vis vien :D.
    (P.S. Apie nuitraukas ir ju muntavima)
    Jūsų klubas sukure nereliai gražias SuperPaneles (mados arenos) nuitraukas o gal geriau sakyti paveiksliukus :D
    Galėtumete susukti video, kureme paroditumete panelems kaip jus tai darote.
    ( omenyja neturiu kad jas mokytumete ar kaš kas panašaus, tesiog smagu tokio žanro video pažiurėti bent jau man :D, o gal kitom tik pradendciosioms tai daryti butu net i nauda greitas ir trumpas superpaneles nuotrauku koregavimas :D)
    Bet čia kaip ir minejau tik šioks toks pasiulimas arba blogo paivaurinimas skaitytojoms :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Sveika, pamokėles kaip kurti paveiksliukus redagavimo programomis daro panelė Catherine savo blog'e, tad atradusios jos blog'ą nebejaučiame poreikio užsiimti tokiomis pamokėlėmis, nes ji tai daro labai puikiai :)

      Plačiau - mūsų D.U.K. skiltyje, 5 klausimas ;)

      Panaikinti
    2. Am, aišku. Ačiū :)

      Panaikinti

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.