2015 m. rugsėjo 4 d., penktadienis

Nauji drabužiai

Labas vakaras, mielos blog'o skaitytojos :)

Kadangi vakar peržiūrėjome būsimus žaidimo drabužius, šiandien grįžtame prie laimingųjų kortų kaladžių.

Pirmadienį, po pietų, Mados arenoje turėtume sulaukti antrosios kortų kaladės iš keturių.

Šį kartą aprangų detalių kiek mažiau, nei pirmojoje, dabar žaidime esančioje, kaladėje.  Šiuo metu būsimoje kaladėje yra 25 skirtingos aprangos detalės, tačiau, manau, kad dar trūksta trijų, t.y. dviejų apyrankių ir vienos palaidinės.
Aprangų detalės, kurias galima surinkti:

Jei pasiseks surinkti visų septynių aprangų detales, laimėsite ypatingą aprangą:

Gero savaitgalio!

6 komentarai:

  1. Yas! First! :DDDDDD
    Drabuziai nei sis nei tas, nelabai man jie :) Dabartines kortu kalades rubai zymiai grazesni, bet tos gyvates neatsisakyciau :D
    Na, net safyru vien del gyvates tikrai nepirksi...
    Saunuoles esat, merginos! Puikiai dirbat su koregavimo programomis ir drabuziu ieskojimu, butu saunu jei sukurtumet irasa kuriame paaiskintumete kaip naudotis koregavimo programa paint.net nes kiek zinau Liamba ja naudoja (jeigu maisau, pataisykit) Taip ir toliau, nenustokit tobuleti!

    AtsakytiPanaikinti
  2. Visiškai sutinku, anonime! Man iš tų kaladės aprangų, kur 7-ių spalvų surinkt dėl pagrindinės reik - išvis nieko gero, negražūs rūbai nuo galvos iki kojų - nei viena detalytė!... Tai ir naujai sužadėtuvių užduočiai, kuriai kaip tik dabar reikia $, sutaupysiu - yey! ;)
    O iš pagrindinės, tai man tik sijonas vis traukia akį - toks žaismingas, smagus, kūrybiškas, spalvingas, meniškas atrodo, su vaikiškumo detalėm - bet gerai nuteikiantis.. :) Aišku, norėčiau jo bei gyvatės, kaipo tokio gyvo ir grėsmingo aksesuaro, besirangančio man ant peties, prie mano gana dažnų karingų deriniu - irgi super būtų. Nors turiu paminėti ir pastebėjimą, kad anoji gyvatė kažkuriam mūsų žaidime buvo daug geresnė - šita tokia kažkokia kaip ištižusi ir plona, subliūškusi šiek tiek.. :D Toji buvo tokia riebi, mėsinga - kaip tikra anakonda. xD Ši labai tokia.. 'weird' forma susirangiusi.. :S
    Na, o daugiau nieko.. Nebent tik tas 'Couture' rankoje toks kažkosk įdomus, bet kur ten tokį labai ir priderinsi... Ne universalus dalykas, bet savotiškas.

    Žodžiu, man be galo džiugu, kad dabar nėra nieko tokio man patinkančio, kas viliotų ir galima ramiai būt, nes nėra ko prarasti. :D Man taip tinka! ;)

    Labiausiai laukiu rudens kolekcijos, nes VA TEN, jaučiu, atkeliaus TIKRAS GROŽIS!!! ;** ^^ ( 3 <3

    AtsakytiPanaikinti
  3. Tik idomu kada bent mazdaug toji rudens kolekcija bus :))

    AtsakytiPanaikinti
  4. Jo... Galvoju.. gal šio mėnesio pabaigoj arba spalio pradžioj? :) Na, čia, sakyčiau, gal vėliausiu atveju..
    Juk gali būt, kad atsivers naujosios rudens kolekcijos durys ir iškart po dabartinio festivalio, Keti akcijos (drabužių)?. :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Galetu buti ir greiciau, visada rudens kolekcijose grazus rubeliai, siemet irgi tikiuosi kazko woow:)

    AtsakytiPanaikinti
  6. Aš tai, kaip visuomet kantri, :) galiu ir palaukti: man svarbiausia, kad naujoji kolekcija atitiktų mano didelius lūkesčiūs - jau trokštu nerealių rudeniškų apdarų ir dalykėlių, kuriais pagaliau galėsiu sezoniškai apsirėdyti! ^ ^

    AtsakytiPanaikinti

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.