2015 m. gegužės 3 d., sekmadienis

Savaitgaliai su Vyshnia. ir Kittie

Labas rytas, mielosios!

Ilgasis savaitgalis, puiki proga kiek ilgėliau patinginiauti.. ar galbūt tinkamai pasiruošti sekmadienio rytui - motinos dienai? Sugalvoti tinkamą būdą, kaip pasveikinti savo mamą, ech, kokia nuostabi šventė!

Šįkart paprašėme savo klubo panelių apsirengti gana švelniai. Kitaip tariant, pabūti gamtos mergaitėmis. Lengvi deriniai šia proga mūsų manymu puikiai tinka.

Štai, kaip buvo pristatyta tema, mūsų Forbietėms:


Žvilgtelėkime į panelių derinius atliktus pagal šią temą:


Tikiuosi, kad mamas pasveikinote!

Linkiu gražios likusios dienos bei puikios artėjančios savaitės,


P.S. Visus klausimus susijusius su blog'u prašome siųsti LunaiLiambaiKittei arba Vyshniai! (spausti ant vardų^^)


7 komentarai:

  1. Su kokia programa darote šiuos nuostabius paveiksliukus? Aišku jei nenorite sakyti, tai neverčiu:) Man tiesiog žiauriai smalsu:D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Nežinau kaip Kittie, bet bent jau aš, paveikslėlius visada darau per paint.net programą :)

      Panaikinti
    2. Man ši programa manau taip pat praverstu, tik, va, pasitikrinau ir pamačiau, kad ji yra virusinė(ar kaip ten sakoma). Aš nežinau, gal visai ne ta ten programa kurią aš žiūrėjau. Gal galėtum nuorodą įkelti, kad galėčiau pasitikslint??

      Panaikinti
    3. Kittie naudoja visiems gerai žinomą fotošopą, na, o aš, kaip ir Liamba, paint.net :D Parsisiunčiau jau gana senokai, bet puslapis, man atrodo, kad prasidėjo žodžiu "get". Galbūt getpaint.net, nebepamenu tiksliai :D

      Panaikinti
  2. Atsiprašau, tačiau paint.net programą turiu jau labai seniai, todėl tikrai nepamenu, iš kur ją galėjau siųstis.
    Žinau, kad yra ir online versija, gali pažiūrėti, gal nerodys ten virusų :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Pasižiūrėsiu ten, nes nenoriu siųstis programos kurioje yra virusų (čia ne mano išmislas. Man taip sakė kopiuteristas) Ačiū tau, Liamba.

      Panaikinti
    2. Paint.net programoje nera virusu, raso kad gali pazeisti kompiuteri nes tai yra -.jar versija, taip rodo, bet jei turi antivirusine siuskis, nieko nepazseis ir virusu neprisius :)

      Panaikinti

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.